Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме те, що оцінювання буває формуючим і підсумковим. Формуюче оцінювання починається з попереднього оцінювання знань та вмінь учнів на початку роботи в проектах і продовжується впродовж всього виконання учнями проектів.
Оцінювання для навчальних проектів має бути сплановане так, щоб: були
використані декілька різних методів оцінювання; оцінювання вбудовувалось
упродовж всього навчального циклу; учні конкретно оцінювались за кожною з
запланованих навчальних цілей; учні активно залучалися до процесу оцінювання.
З метою залучення учнів до процесу
оцінювання вчителі повинні забезпечити
учнів: стійкими критеріями оцінювання до початку виконання проектів; моделями
та інструкціями для високоякісної роботи; Можливостями для здійснення
моніторингу (відслідковування ходу) власного просування учнів у навчанні
Немає коментарів:
Дописати коментар