субота, 21 грудня 2013 р.

Модуль 3. Рефлексія

Понеділок, 16 грудня
Практично весь модуль був призначений створенню плану майбутнього проекту, обговорювалися основні моменти, які треба виконати перед початком проекту. Звичайно, перед тим, як його почати виконувати, треба продумати кожний крок, визначити тему, форми і методи, які будуть застосовуватися при виконанні проекту. А далі я виписала те, що з моєї точки зору було найважливіше

Вчителі будують процес навчання навколо питань, що поєднують інтереси учнів та вимоги стандартів і програм. Перший крок у розробці вчителем тем та завдань для учнівських проектів – визначити, яким саме вимогам з державних освітніх стандартів та програм мають відповідати знання та вміння ваших учнів після виконання ними проектів. А потім, виходячи з цих вимог, ми маємо сформулювати навчальні цілі та відповідні їм Основні запитання.

Кожен учитель ставить перед собою завдання розвивати навички мислення вищих рівнів одночасно з глибоким вивченням навчального матеріалу. Проте учні, можливо, не вважають, що такі знання та вміння потрібні їм у житті, особливо тоді, коли вони вивчають усі навчальні предмети окремо, де знання з різних предметів явно не пов’язані між собою.

Ключове запитання - загальне, на нього не існує однозначної відповіді, воно стосується великих ідей та вічних філософських концепцій та цінностей. Часто Ключове запитання стосується декількох предметів і допомагає учням зрозуміти, яким чином ці предмети пов’язані між собою.

Тематичні запитання проекту пов’язані з проектом безпосередньо та сприяють дослідженням для пошуку відповіді на Ключове запитання. На Тематичні запитання проекту також не може бути однозначної відповіді. Ці запитання допомагають учням продемонструвати, наскільки вони розуміють головні концепції теми.

Немає коментарів:

Дописати коментар