24 грудня, вівторок
Цей модуль був присвячений новій ролі вчителя. Ролі керівника, експерта, помічника, керівника.
Оскільки
при навчанні за методом проектів учитель витрачає менше часу на «викладання»
навчального змісту учням, процес навчання має бути добре організованим для того,
щоб весь час бути впевненим у тому, що учні розуміють і усвідомлюють свої
навчальні потреби та засвоюють зміст, передбачений навчальною програмою. У
класі, в якому панує справжнє особистісно-орієнтоване навчання, учитель уважно
прислухається до того, що говорять учні, спостерігає за їх роботою, постійно
маючи на увазі поставлені навчальні цілі.
Тому він повинен створити та організувати допоміжні ресурси таким чином, щоб вони
надихнули учнів та допомогли їм навчитися вчитися.
Немає коментарів:
Дописати коментар